Jamf Connect – effekterar autentisering och användarhantering av Mac

Jamf Connect gör det möjligt för dig att organisera konton, grupper, lösenord, tillgång till företagsapplikationer och molntjänster på distans. En säker hantering av användaruppgifter och inställningar minskar belastningen på din IT-avdelning och dina medarbetare.

Jamf Connect och andra leverantörer av s k cloud-identity (användarkonton i molnet), som Okta och Microsoft Azure Active Directory, hjälper företag och verksamheter att bibehålla användarvänlighet på enheterna så att du inte begränsas trots alla lager av säkerhet.

Omedelbar tillgång till företagets gemensamma data i molnet – Oavsett Apple-enhet

Jamf Connect gör det möjligt att tilldela användarkonton i molnet en komplett säkerhetslösning med multi-faktor-autentisering:

Dina anställda och nya medarbetare kommer igång på nolltid. Låt dem välja mellan Mac, iPad, iPhone och Apple TV-enheter som redan är förberedda och kan anpassas på individnivå.

Ladda dina Apple-enheter med företagets profiler, policyer och script så att de enkelt integreras i din verksamhet. Du slipper felsökning och frågor till IT-avdelningen genom en s k Smart Groups-teknologi, som kan upptäcka handhavandefel automatiskt.

Oavsett om det är vid installation eller daglig användning så säkerställer Jamf Connect att ett användarkontos alla lösenord är synkroniserade, både i molnet och på enheten som används. När du byter lösenord uppdateras de överallt.

Eller kontakta någon av våra säljare direkt

Jens Kullander

Sales Executive

Glenn Jönhill

Sales Manager

Victoria Blixt

Sales Executive